FAQ – Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. De klantenservice van Selfstorage Bruinisse staat voor u klaar. 

Kan ik ieder moment een unit huren?

Ja, u kunt ieder moment een unit huren indien beschikbaar. Kijk hiervoor op de plattegrond bij “Huur een unit”.

Wanneer gaat de huur in?

De huur gaat in op de datum dat het contract is opgemaakt en de eerste factuur is betaald.

Kan ik ieder moment een unit huren?

Ja, u kunt ieder moment een unit huren indien beschikbaar. Kijk hiervoor op de plattegrond bij “Huur een unit”.

Hoe kom ik bij mijn box?

Door middel van uw 06-nummer kunt u naar binnen. Na het boeken van een unit krijgt u hiervoor de instructie via een mail en SMS.

Kan ik ieder moment de huur opzeggen?

Ja, u kunt ieder moment uw huur opzeggen minimaal 7 dagen voor het einde van de huurperiode. U kunt dit doen door het sturen van een e-mail naar info@selfstoragebruinisse.nl.

Wanneer vindt de automatische incasso plaats?

De automatische incasso vindt plaats op de 24e van de maand. Mocht dit een weekend of feestdag zijn dan zal de incasso de eerste werkdag erna plaatsvinden.

Mocht de incasso en uw opzegging elkaar kruizen dan zal het teveel geïncasseerde bedrag aan u worden teruggestort uiterlijk 1 maand na de incasso.

Waarom moet ik een slot met sleutels kopen?

In het slot van de unit past een cilinderslot met 3 bijbehorende sleutels. Dit slot koopt u zodat u zeker weet dat u de enige bent met sleutels van dit slot. Dit slot mag u houden en kunt u altijd hergebruiken.

Waarom is de verpakking van de slot en sleutel open?

Dit doen wij om u te helpen. De verpakking is zonder schaar niet open te krijgen. Wij willen dat u uw slot meteen kunt gebruiken om uw unit af te sluiten.

Vanuit welke locaties is Selfstorage Bruinisse goed te bereiken?
Waarom moet ik de ruimtecalculator gebruiken?

U kunt met behulp van de ruimtecalculator uitrekenen hoeveel m3 (kubieke meter) u nodig heeft. De unit heeft een vloeroppervlak maar u kunt ook spullen opstapelen. Hierdoor gebruikt u ook de hoogte van de box.

Moet ik een borg betalen?

U betaalt geen borg voor de huur van uw unit. Uw slot met sleutels koopt u en zijn dus uw eigendom.

Zijn mijn eigendommen verzekerd die ik opsla in de unit bij Selfstorage Bruinisse?

Uw eigendommen zijn verzekerd via uw eigen inboedelverzekering. U moet hiervoor een melding maken bij uw eigen verzekering dat u extern spullen opslaat bij Selfstorage Bruinisse.

Van hoe laat tot hoe laat kan ik in mijn unit?

U kunt van 7:00 – 22:00 uur bij Selfstorage Bruinisse naar binnen om naar uw unit te gaan tenzij er een andere afspraak met u is gemaakt.

Kunt u mij helpen verhuizen?

Nee, wij kunnen u niet helpen met verhuizen.

Hoe breng ik mijn spullen naar mijn unit?

Selfstorage Bruinisse heeft een een steekwagen en een kar vrij beschikbaar waar u gebruik van kunt maken.